Servei d’administració de servidors VPS per posicionament de pàgines d’empreses, i professionals d’Internet de el Pont de Vilomara i Rocafort

El públic de servidors dedicats, el formen principalment societats, i professionals, als que interessa disposar d’un servidor dedicat en exclusiva, per emmagatzemar informació, instal·lar-hi un ERP, allotjar diversos dominis, pàgines o botigues on-line. Però en tractar-se d’entitats que es dediquen a feines molt diferents, no els hi resulta pràctic, ni funcional incorporar una persona per fer-se’n càrrec. Resultant la millor estratègia subcontractar l’administració del servidor dedicat que utilitzarà l’entitat.

El que s’ofereix des de ServeisTic, és molt elàstic. Des d’únicament fer-nos càrrec de la instal·lació del servidor, i facilitar tots els accessos i configuracions a l’empresa, que en qualsevol moment ens podrà sol·ilicitar per realitzar tasques puntuals al seu servidor, fins cuidar-nos de la posada en funcionament, i posteriorment del manteniment. Si ens fem càrrec del manteniment, també ens podem responsabilitzar de donar suport a l’usuari final, tant si es tracta de clients, com de treballadors de l’empresa.

Pel que fa a les característiques de maquinari dels servidors dedicats que es preparen pels nostres usuaris, en cada cas es configuren en funció del client. Per tant, si es tracta de projectes petits, es pot utilitzar un servidor amb menys recursos, i si té necessitats més exigents, caldrà que disposi de més nuclis, ram….

Els servidors dedicats que preparem per als nostres usuaris, es configuren en funció de les necessitats de cada projecte. Per tant, no disposem d’una configuració de de maquinari estàndard.


Configuració de servidors VPS:

1. S.O. i Panell de Control En cas que s’hagi d’instal·lar.

2. Configuracions de seguretat:
Firewall, antivirus, antispam, antirootkit programar els escanejos del sistema, canviar ports sensibles i ocultar-los, configurar còpies de seguretat, activar SSL, configurar la monitorització i avisos de l’estat dels serveis …

3. Altres tasques de configuració:
IP’s, plans de servei, adaptació de versions de programari (PHP, MySQL…), instal·lar software de l’usuari, configurar actualitzacions …

4. Confirmar que tots els serveis del VPS funcionen adequadament:
Durant les primeres setmanes després de l’activació dels serveis, és indispensable fer un seguiment de servidors i VPS, per garantir que les funcionalitats s’executen adequadament, i alhora es pot millorar la resposta del sistema.

5. Migració dels serveis al nou servidor:
En la migració es comencen a consumir hores de manteniment que s’inclouen en el servei|l’administració del servidor administrat.
Havent comprovat el correcte funcionament dels serveis, és el moment d’efectuar la migració de les dades i el programari. És molt freqüent que en aquest punt sorgeixin alguns problemes, com que s’hagin de migrar programes que no són al llistat facilitat per l’empresa, i ningu ho ha vist fins arribar al fase de proves. Tot i que és un imprevist habitual, cal fer els possibles per evitar-ho, degut a que endarrereix tot el procés. El següent després de verificar que tot funciona correctament, és iniciar la migració de dades, i que usuaris puguin començar a utilitzar el nou servidor VPS. Així es confirma que la informació sigui actual, que les configuracions siguin les que han de ser, i, que els programes que hi ha al servidor són els mateixos que hi havia a l’antic, o els que han de ser. I que funcionen correctament. És freqüent que en aquest moment sorgeixi algun imprevist. Precisament és per aquest motiu que deixa que alguns dels usuaris comencin a utilitzar el nou servidor.

6. Feedback i modificacions finals:
És freqüent que un cop s’ha entregat el servidor, al client li calgui alguna prestació que no s’ha tingut en compte, o que al responsable li hagi passat per alt demanar alguna adaptació o bé programació que no s’implementa per defecte. En aquests casos, s’incorporen o bé modifiquen les funcionalitats restant el temps de la bossa d’hores inclosa en la contractació dels serveis, que el client pot consultar en tot moment des de la seva àrea de client.

En acabar aquesta part, el servei ja està plenament operatiu, i es passa a la següent fase:


Gestió de servidors dedicats i VPS a el Pont de Vilomara i Rocafort:

Quan els serveis ja estan operatius, el servei d’administració de servidors dedicats i VPS, consisteix en:

Tasques quotidianes de monitorització:

Seguiment en temps real de:

• Missatges de monitorització de serveis

Revisió diària de:
• Càrrega de servidor
• Estat del servei de correu
• Revisió de missatges DMARC amb incidències
• Revisió de missatges retinguts al servidor, i enviament de correus informatius a les adreces amb correus retinguts).

Puntualment:

• Reinstal·lació de servidors i VPS per adaptar a nous Sistemes Operatius o noves versions.

Tasques de manteniment sol·licitades pel client:

• Configuració de nous dominis
• Creació d’adreces de correu
• Adaptació dels espais d’allotjament a requeriments SEO i de seguretat
• Resolució d’incidències
• Activar serveis
• …

Complements a l’administració de servidors i VPS a el Pont de Vilomara i Rocafort:

Allotjament de pàgines web a el Pont de Vilomara i Rocafort:

A més dels serveis exposats en aquest apartat. A ServeisTic tenim paquets d’allotjament per gairebé totes les necessitats, que sempre tenenen els quals sempre s’inclou un backoffice per administrar els serveis . Tots ells amb un complement molt interessant, aquest extra es basa en adaptar el seu paquet de hosting per fer-lo més compatible a les caracteristiques de la seva pàgina web o botiga on-line per tal que sigui més segura i millorar-ne el posicionament. La personalització dels espais, entre altres inclou l’activació de certificats SSL per la navegació segura, filtres SPF, DKIM i DMARC per garantir la legitimitat dels missatges de correu, a més de compressió de fitxers i imatges per accelerar la càrrega de les pantalles

Més informació:


Registrar dominis a el Pont de Vilomara i Rocafort:

Servei de registre de dominis amb àrea privada per registrar i gestionar les dades dels dominis amb total llibertat. En cas de trobar-se qualsevol inconvenient pot contactar amb nosaltres, i l’ajudarem a solucionar la incidència el més aviat possible. Però si es vol oblidar del procés, i que ens en fem càrrec, només ens ha d’enviar un correu , ens indiqui en quins registres té interès, qui n’ha de ser el titular, i els hi registrem.

Més informació:


Manteniment de pàgines web WordPress a el Pont de Vilomara i Rocafort:

A més de l’allotjament, i registre de dominis, a ServeisTic també ens podem cuidar del manteniment i l’actualització de la programació de pàgines web WordPress, per evitar que quedin obsoletes, i siguin víctimes de pràctiques malicioses, que posin en risc la pàgina , la privadesa de les comunicacions, o bé enviïn spam codi maliciós i virus cap a usuaris externs.

Més informació:


Posicionament de pàgines web i botigues online a el Pont de Vilomara i Rocafort:

Des de l’any 2005 estem treballant amb SEO i posicionament orgànic tant de pàgines web com de botigues on-line. Per aquest motiu, si, li podem desenvolupar una anàlisi gratuïta de la seva web o botiga on-line. I podrem proposar-li optimitzacions per tal que millori les posicions als cercadors. Un cop proposades les millores, el client decideix si coisidera que ens n’hem de fer càrrec, o en cas que tingui algú de confiança, i prefereixi que se’n faci càrrec. En cas que sigui el col·laborador qui es faci càrrec d’aplicar les millores, quedarem a la seva disposició per facilitar-li els aclariments que li calguin.

Més informació:


Administració de servidors dedicats i VPS a el Pont de Vilomara i Rocafort:

En alguns casos el client pot necessitar hosting per molts dominis, ja siguin propis o de terceres empreses. A aquests clients revenedors, els podem oferir l’administració de servidors dedicats i de VPS , és un servei personalitzat i complet des del primer moment, que també inclou el manteniment i les actualitzacions posteriors, així com la monitorització de l’estat dels servidors, que seguint la política de ServeisTic, les adaptacions del servei poden ser gestionades pel client (sota la seva responsabilitat), o pel nostre departament tècnic si així ho prefereix el client, ja sigui per incorporar dominis, crear bústies de correu, o resoldre les incidències del dia a dia.

Més informació:

× +info?