Servei de hosting de servidors dedicats administrats per posicionament web, per empreses de Gurb i professionals de serveis d’Internet; projectes d’Internet de Gurb

Tant per entitats que necessiten tenir el seu servidor dedicat administrat per gaudir de la confidencialitat, seguretat, llibertat i disponibilitat que els cal per tractar la seva informació. Com per aquelles entitats que ofereixen serveis relacionats amb cloud, i que han de tenir servidors dedicats o bé VPS però no poden, formar una persona, per aquestes tasques. A ServeisTic oferim els serveis de gestió de servidors dedicats, i el servei d’administració de VPS.

Oferim solució a diverses necessitats en servidors dedicats. Ens podem responsabilitzar de la instal·lació i l’administració, però en alguns casos el client pot estar interessat només en que se li instal·li la programació, i sol·licitar assistència tècnica puntualment. En altres casos, el client vol que fins i tot es doni el suport tècnic a l’usuari final per tal d’oblidar-se de tot el servei. Des de ServeisTic, també donem resposta a aquesta necessitat, atenent l’usuari final igual que si fos el nostre client directe.

Pel que fa a les característiques de maquinari dels servidors dedicats que es preparen pels nostres usuaris, en cada cas depenen de les necessitats del projecte, de manera que, si es tracta de projectes de baix nivell d’exigència , es pot utilitzar un sistema amb menys recursos, i si té unes necessitats més exigents, caldrà que disposi de més nuclis, ram….

De tota manera, sí que podem facilitar un detall del procés i les característiques principals de l‘activació i els serveis que incorpora un servidor administrat per ServeisTic:


Instal·lació de servidors dedicats:

1. Sistema Operatiu i Panell de Control si correspon.

2. Configuració de seguretat:
Firewall, antivirus, antispam, antirootkit programar els escanejos del sistema, canviar ports sensibles i ocultar-los, configurar còpies de seguretat, activar SSL, configurar la monitorització i avisos de l’estat dels serveis …

3. Altres adaptacions:
IP’s, plans d’allotjament, adaptació de versions de software (PHP, MySQL…), instal·lar software del client, configurar actualitzacions …

4. Provar que tots els serveis del VPS funcionen adequadament:
Durant les primeres setmanes de funcionament dels serveis, sempre cal fer un seguiment de servidors i VPS, per garantir que les funcionalitats s’executen correctament, i alhora es pot millorar la resposta del sistema.

5. Migrar els serveis al nou hosting:
En la migració es comencen a consumir hores de manteniment incloses en el servei|l’administració del servidor administrat.
Havent comprovat el correcte funcionament dels serveis, és el moment de migrar fitxers i el software. És molt possible que en aquest punt sorgeixin alguns imprevistos, per exemple que s’hagin de migrar programes que no són al llistat facilitat pel client, i ningú se n’ha adonat fins que s’han començat les proves. Tot i que és un problema habitual, cal fer els possibles per evitar-ho, perquè fa que tota la migració s’endarrereixi. El següent quan s’han acabat les proves, és començar la migració de dades, i que alguns usuaris comencin a utilitzar el nou servidor VPS. Així es confirma que la informació sigui correcta, que les configuracions siguin les mateixes que hi havia anteriorment, i més important encara, que els programes que hi ha al nou servidor són els que hi havia a l’antic, o els que han de ser. I que a més funcionen com cal. És força freqüent que en aquest punt sorgeixi algun imprevist. Per aquest motiu es deixa que els usuaris comencin a utilitzar el nou servidor.

6. Revisió i modificacions finals:
És freqüent que un cop s’ha entregat el servidor, al client li calgui alguna prestació que no s’ha tingut en compte, o bé al responsable li hagi passat per alt demanar alguna adaptació o bé programació que no s’implementa per defecte. si es dóna el cas, s’incorporen o bé modifiquen les prestacions restant aquest temps de la bossa d’hores inclosa en la contractació dels serveis, que el client pot consultar en tot moment des de la seva àrea de client.

És freqüent que quan el nou servidor ja s’ha provat, acceptat per part de la societat i s’ha posat en marxa, el client s’adoni de que li falta alguna cosa que no consta enlloc, ni ha indicat prèviament (per aquest motiu preferim que totes les modificacions s’envïn per e-mail), , el temps necessari es restarà de la bossa d’hores de de suport tècnic incloses en la contractació del servidor dedicat.


Administració de servidors dedicats i VPS a Gurb:

Quan els serveis ja estan operatius, el servei d’administració de servidors dedicats i VPS, consisteix en:

Tasques rutinàries de monitorització:

Seguiment en temps real de:

• Missatges de monitorització de serveis

Revisió diària de:
• Càrrega de servidor
• Estat del servei de correu
• Revisió de missatges DMARC amb incidències
• Revisió de missatges retinguts al servidor, i enviament de correus informatius a les adreces amb correus retinguts).

Puntualment:

• Reinstal·lació de servidors i VPS per adaptar a nous Sistemes Operatius o noves versions.

Tasques de manteniment sol·licitades pel client:

• Configuració de nous dominis
• Creació d’adreces de correu
• Adaptació dels espais d’allotjament a requeriments SEO i de seguretat
• Resoldre incidències
• Activar serveis
• …

Complements a l’administració de servidors i VPS a Gurb:

Allotjament de pàgines web a Gurb:

El servei que oferim al client però es completa amb altres serveis de gran valor afegit. A ServeisTic també es poden contractar diversos paquets d’hospedatge de pàgines web, que igualment permeten una administració completa dels recursos contractats. En tots els hostings s’hi inclou un valor afegit molt interessant, aquest complement En cas que el client ho consideri oportú, apliquem les adaptacions necessàries al seu allotjament per millorar-ne les característiques de seguretat, i les relacionades amb el posicionament. Entre aquestes personalitzacions, s’hi inclouen certificats SSL, SPF, DKIM i DMARC, també compressió de fitxers i imatges per accelerar la navegació

Més informació:


Registrar dominis a Gurb:

Servei de registre de dominis amb àrea privada per fer els registres i administrar els dominis contractats amb total llibertat. En cas de trobar-se qualsevol inconvenient pot contactar amb nosaltres, i l’ajudarem a solucionar la incidència el més aviat possible. Per contra, si l’usuari prefereix que ens fem càrrec de registrar-li seus dominis, només cal que ens faciliti les dades , i procedirem a fer els registres dels dominis que tingui interès en registrar.

Més informació:


Manteniment de pàgines web WordPress a Gurb:

Una altra de les tasques que podem oferir als nostres usuaris de mantenir els complements i programació web WordPress al dia, per evitar que quedin obsoletes, i siguin víctimes de pràctiques malicioses, duent a terme alguna acció que posi en risc, la privadesa de les comunicacions, s’enviï spam, o altres coses pitjors.

Més informació:


Posicionament de pàgines web i botigues online a Gurb:

Fa 15 anys que vam començar a treballar per millorar el SEO i el posicionament de pàgines. En cas que el client ho vulgui, podem facilitar una anàlisi de la seva pàgina. En funció del que es trobi, li proposarem les opcions més apropiades per millorar-ne el posicionament. Un cop proposades les millores, el client decideix si vol que ens en fem càrrec, o en cas que tingui un col·laborador de confiança, i prefereixi que li faci. Si el client decideix que se n’ocupi el seu proveïdor de confiança, quedarem a la seva disposició per aclarir-li qualsevol dubte, i ajudar-lo en el possible.

Més informació:


Administració de servidors dedicats i VPS a Gurb:

Quan l’usuari necessita allotjar diversos dominis, sovint aquests dominis són d’una mateixa societat o propietari, i altres són de clients del nostre client per aquells als que administra el servei de hosting. podent aprofitar d’aquesta manera la nostra experiència en administració de VPS i servidors dedicats, un servei complet, que inclou des de la configuració fins al manteniment quotidià, amb la monitorització dels serveis, que seguint la política de ServeisTic, tant pot gestionar-lo el client, com demanar-nos que sigui el departament tècnic qui li faci les modificacions requerides, ja sigui per incorporar dominis, crear bústies de correu, o resoldre les incidències del dia a dia.

Més informació:

× +info?